Service & garantie
Er is een probleem met mijn product, wat nu?
In onze webshop kan je veilig, snel en eenvoudig je bestelling plaatsen. Wij zorgen voor een snelle en correcte levering van de door jouw bestelde producten. Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak!
Meld het ons zo snel mogelijk per mail (info@home67.nl), met vermelding van je ordernummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Home67 reageert altijd binnen twee werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.
Heb ik garantie op mijn product?
Home67 staat volledig achter zijn producten en wij geven hierop wettelijke garantie. Uiteraard geldt wettelijke garantie alleen bij normaal gebruik. De garantie is aflopend. Dit houdt in dat bij normaal gebruik van het product er sprake is van waardevermindering gedurende de gebruiksperiode.
Garantie is niet van toepassing wanneer:
– De slijtage aan het product als normaal kan worden beschouwd;
– Schade aan het product is ontstaan door onjuist gebruik of nalatig onderhoud;
– Wanneer gebreken of defecten al bekend zijn op het moment van aanschaf of wanneer je het product ontvangt.De factuur van je bestelling is ook het garantiebewijs van je product. Wil je aanspraak maken op garantie, dan vragen wij om een kopie.
Contact
Bel ons
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur.
Telefoonnummer:
0251 76 90 41Heb je een vraag over je bestelling? Houdt je ordernummer bij de hand, zodat wij snel de bestelling terug kunnen zoeken.
Chat met ons
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur.
Klik rechtsonder op de tekstballon om een chat te starten.
Stuur ons een e-mail
Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen je e-mail te beantwoorden.
E-mailadres:
info@home67.nl